Makeup Geek

Ni som har koll på skönhetsvärlden har nog hört talats om makeup geek. Det är i alla fall ett företag som startades av en youtuber (har knappt koll själv då jag inte följer personen). Jag har suktat efter dessa skuggor väldigt länge men har inte vågat beställa från deras sida då de skickar från USA. Men nu såg jag att beautybay.com har fått in dessa skuggor (dom skickar från UK, hurra!).
 
De skuggor jag har köpt är (från höger högst upp) creme brulee, in the spotlight, cocoa bear, envy, cinderella och latte. In the spotlight är en foiled eyeshadow som är helt underbar! Har tänkt att beställa fler så nästa gång kan jag även swatcha dom om ni vill? :) Är hur som helst väldigt nöjd med dessa!





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?