JAG HAR SKAFFAT EN NY BLOGG

Har funderat länge nu och har insett (inte bara för min del utan att andra också har samma problem) att man inte kommer så långt med blogg.se som plattform. Så nu har jag bytt till nouw.com istället så får vi se hur det går :) Har inte så mycket koll på olika plattformar, den enda jag har provat förutom blogg.se är for.me och dom var extremt dåliga att få kontakt med och väldigt oseriösa (dom ville ha mitt lösenord för att komma in på min blogg, liksom what?). Hoppas ni vill följa mig på min nya blogg :) Kan ju också hända att jag byter tillbaka till denna men vi får se vad jag tycker om nouw.com först :) Länkar den nya bloggen nedanför.
 
 
 
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG :)





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?