Urban decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer

Fick hem en concealer förra veckan från urban decay! Kan redan nu berätta för er att det är en av mina favoritconcealers redan, och då slår den min mac pro longwear :) Jag har den ljusaste färgen som heter fair neutral och den använder jag under ögonen för att highlighta. Sen funkar den även bra om jag inte har någon brun utan sol och vill få bra täckning.
 
Den finns att köpa på kicks för 210 kr, lite dyrt kanske men verkligen värd varenda krona! Går inte att beskriva ordentligt om varför jag tycker om den så mycket, man måste nästan testa den själv och uppleva resultatet :)


Maria at inredningsvis

Tack den ska jag testa :) hoppas du haft en mysig helg annars.

Idag har jag tävling på bloggen :)

LOVE Maria





Svar: Den är verkligen superbra! Tack detsamma! :)
Erika Sundelin





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?