Hur jag tar hand om mitt hår

Tänkte skriva ett kort litet inlägg om hur jag gör för att ta hand om mitt hår. Först vill jag bara säga att mitt hår har blivit sååå mycket friskare än vad det var för ett par år sedan. Jag blekte sönder hela mitt hår och det är först nu som det är helt friskt igen, så ett tips.. BLEK INTE HÅRET! Hahaha :)

        
Jag älskar maria nilas produkter och det är den senaste månaden som jag har upptäckt detta märke! Jag använder ett schampo och balsam som är för färgat hår, det är verkligen superbra och luktar jättegott! Detta märke är även veganskt. Jag har även precis köpt inpackningen som hör till denna serie. Sedan använder jag mig även av en olja till håret som jag brukar ha i efter duschen. Älskar den!
 
        
Så detta är det jag använder till mitt hår för tillfället, på den högra bilden skymtar ni även en produkt från macadamia som jag gillar! Den sprayar jag i håret så det inte ska trassla sig :)
 





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?