Nytt på balkongen

Idag har jag lagt trallgolv på balkongen, det blev så snyggt! Det var väldigt lätt också, vilket var skönt haha. Men nu är projektet igång och kommer nog bli hur bra som helst när allt är klart :)
 


MATILDA ROSQVIST

Vad grymt! Fint :)



URL: http://matildays.se


CANDYMANDY

Så himla mysigt med trägolv till balkongen! Vart har ni köpt det och hur mycket kostar det ungefär om jag får fråga? :D

Svar: Hej förlåt för sent svar, har varit inaktiv här. Och nu kanske det inte är aktuellt längre? Jag köpte det i alla fall på Ö&B, priset minns jag inte helt. Men IKEA har också :)
Erika Sundelin



URL: http://candymandy.forme.se


Anonym

Hej, jag undrar hur du skickar iväg bilder till kunder när dom själva ska välja. Provade med frontweb men kunde inte bli medlem? :)

Svar: Oj det är så längesen jag höll på med det, och förlåt för sent svar.. Har varit inaktiv på denna bloggen. Jag vet faktiskt inte hur man gör längre.
Erika Sundelin



URL:





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?