Inredning på balkongen

Åh har verkligen längtat tills nu när snön börjar försvinna och våren närmar sig. Har haft tankar att göra om på balkongen till sommaren och har nu hittat exakt det jag vill ha (sen blir det såklart lite småpyssel senare). Vill ha ett set med utemöbler sen även ett utegolv istället för den gröna mattan som finns nu. Ska aboslut göra före och efter bilder, ångrar att jag inte har gjort det med lägenheten.. Men när vi gör om köket kommer jag också ta före och efterbilder.
 
Utemöblerna kommer från jysk och är väldigt prisvärda! Det är ett loungeset för 2700 kr och då får man soffa, två fotöljer och bord. Sen kommer jag komplettera med ett parasoll som är frihängande, sen golvet såklart och sen lite växter så det blir lite liv. Men kommer bli fejkväxter då det blir oerhört varmt på vår balkong så tror ingen växt skulle överleva. Längtar tills jag sätter igång med mitt projekt!





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?