Topp 5 concealers

1. Bobbi Brown corrector - använder denna innan min concealer för att täcka mörka ringar under ögonen. Den är superbra då den är rosa i tonen. Blir heller inte kakigt :) Glömde ta kort när den är öppnad men jag har i färgen light bique.
 
2. Mac pro longwear concealer - kan nog vara en av dom mest hypade concealers på marknaden. Jag älskar den och den ger ett grymt resultat! Den håller länge och för mig blir den inte kakig under ögonen utan ser bra ut hela dagen. Färgen jag har är NC15.
 
3. Nars radiant creamy concealer - denna har jag inte hunnit testa jättemycket, för det första är den så dyr att jag bara vill använda den vid speciella tillfällen. Men den är grym, speciellt på att täcka tycker jag :) Jag har i färgen vanilla.
 
4. Urban decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer - En av mina favoriter! Tror faktiskt det är den jag kommer köpa om och om igen tills den inte säljs mer. Den ger fantastisk täckning och glider lätt på huden. Jag har i färgen fair neutral och använder den till highlight :)
 
5. Sista och den mest prisvärda concealern kommer från collection och är deras lasting perfection concealer. Den är superlätt på huden och täcker relativt bra, en perfekt concealer för vardagssminkningen. Jag har i färgen 1 som är den ljusaste i serien.


Frida - mamma & hälsa

Bra tips! Behöver nämligen en ny concealer :)



URL: http://www.fridasvy.blogg.se


ISA

TACK TACK för tips. Behöver en ny nämligen ;)



URL: http://isabyl.devote.se





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?