Tomt på bloggen

Hej på er!
Har inte bloggat på ett par dagar nu och jag måste berätta varför känner jag :) Just nu har jag jobbat mycket så har knappt hunnit sitta vid datorn så därför har uppdateringen lidit litegrann. Men ska försöka få upp lite tidsinställda inlägg de dagar jag vet att jag kommer jobba :)
 
Hur som helst, idag har vi haft en fullspäckad dag då våran kyl/frys gick SÖNDER igår.. Alltså suck vilken dålig timing. Bara dagar innan julafton haha. För det första så fick vi slänga all mat i kylen för det blev en läcka med kylvätska på något sätt. Allt i frysen klarade sig dock :) Men så kommer vi till problemet.. Vart ska man hitta en kyl/frys?! Haha vart jag än kollade så var det en beställningsvara, men som tur fanns det en kvar på elgiganten som vi reserverade och hämtade idag. Sedan kom min bror och hjälpte oss att bära ner den gamla och sen upp med den nya. Plus att jag och Johan hann åkte och slänga alla kartonger och skräp + den gamla kyl/frysen också. Jaja.. Nu har vi i alla fall varit och storhandlat mat då vi var tvungna att köpa om allt som stod i kylen.. Känns ju lite drygt men med tanke på att vi hade planerat att storhandla idag så var det ju inte så mycket som vi var tvungna att slänga :)





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?