Önskelista

Jag vet att det ofta är de yngre som gör önskelistor men tänkte dela med mig av min iår! Ni kanske får lite inspiration till sista minuten klapparna :)
 
Först och främst önskar jag mig en ny väska, har ingen som är stor och rymlig. Denna från Michael kors har jag kollat på i fleeera år och har tänkt unna mig den i födelsedagspresent nästa år. Sedan önskar jag mig flowerbomb från viktor&rolf, som ni vet har jag redan bonbon men vill gärna ha denna också :) Ett bra tips om man inte vet riktigt vad man ska köpa är presentkort! Jag önskar mig ett från kicks :) Även ett par nya träningsskor står på min lista! Funderar på att köpa dom ändå för tror inte Johan kommer göra det :) Vem vet? Haha :) Sedan lite annat smått och gott som läppbalsam, klippning och mystofflor :)


Erica Andersson

så bra grejer! parfymen doftar så gott!



URL: http://yourserica.blogg.se





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?