Clinique 7 day scrub cream

Måste tipsa om denna scrub som jag använder till ansiktet! Den kommer från clinique och är en scrub som man kan använda någon gång i veckan men även varje dag. Den har små scrubkorn i sig och är parfymfri. Har testat flera andra från lite billigare märken men dom har verkligen inte lika mycket scrub i sig så därför använder jag bara denna.
 
Den är lite åt det dyrare hållet MEN jag har haft min fullstora i snart två år och nu börjar den ta slut. Plus att den faktiskt håller i 24 månader också. Den på bilden är ett lyxprov jag fick från kicks så det är inte den fullstora produkten, så ni inte undrar :)


Paulina

Vad kul att hitta din blogg, sett dig på youtube :D du tar otroligt fina bilder!
Har fått den här lilla från Kicks, kanske skulle testa den då :D



URL: http://PaulinaAspljung.se


Eleonora Adriana ♥

Hoppas du får en bra torsdag, kram :)



URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?