BLOGGLISTA

Hittade en blogglista, tänkte att det var passande så ni får lära känna mig lite bättre :)

 

1. Vem är din bästa vän? Min absolut bästa vän är min pojkvän, han vet allt om mig och jag kan berätta allt. Sen är min mamma en av mina bästa vänner också. Alla vänner betyder lika mycket för mig <3

 

2. Vad har du för skostorlek? 38 på alla skor, men i converse har jag 37,5 och även i Johnny bulls.

 

  
 

3. Brukar du skratta för dig själv? Haha ja!

 

4. Vilket är ditt favoritnummer? Tror inte jag har något speciellt, inget jag kan komma på nu i alla fall :)

 

5. Vad var det senaste du åt? Middag, kyckling med ris och sweet chili sås.

 

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Förmodligen en grå eller en vit krita. Eller något, det är mina favoritfärger :)

 

7. Hur är vädret just nu? Just nu är det mörkt så vet inte exakt, men har varit regnigt tidigare idag.

 

8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Det minns jag inte, min pojkvän tror jag.

 

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Oj det är inget jag har tänkt på faktiskt! Jag är med för personlighet så antar att utstrålningen kanske är något jag kollar på. Vet faktiskt inte :)

 

10. Tv eller dator? Dator, kan leva utan tv.

 

11. Favoritprogram på TV? Haha jag älskar Lyxfällan! Och million dollar listing :) Sen massa andra serier också.

 

12. Har du några syskon? Ja, 2 äldre bröder.

 

13. Längd? Jag är 170 cm. 

 

14. Hårfärg? Mitt naturliga hår är typ råttfärgat men har färgat mörkbrunt i flera år.

 

15. Ögonfärg? Grönblå.

 

16. Använder du kontaktlinser? Ja :)

 

17. Favorit-högtid? Julen helt klart!

 

18. Favorit-månad? Alla sommarmånader!

 

19. Har du gråtit någon gång utan anledning? Tror faktiskt att jag har det!

 

20. Vilken var den senaste filmen du såg? Inside out.

 

21. Favoritdag på året? Jag gillar min födelsedag för då blir man uppvaktad lite extra. Sen gillar jag julafton för då samlas familjen.

 

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Jag har aldrig gjort det, men tror jag skulle vara lite blyg kanske. Beror på!

 

23. Kan du stå på huvudet? Nej det tror jag nog inte att jag kan. Vill nog inte testa heller!

 

24. Kramar eller kyssar? Både och men det är helt beroende på situation.

 

25. Choklad eller vanilj? CHOKLAD, alla gånger!

 

26. Har du några tatueringar? Nej, vill ha något litet men vet inte vad.

 

27. Vad lyssnar du på just nu? Kollar på ett youtube klipp i bakgrunden medans jag skriver.

 

28. Är du kär i någon kändis? Nope :)

 

29. Vilka böcker läser du just nu? Ingen alls faktiskt.

 

30. Piercingar? Har bara hål i öronen. Skulle dock vilja ha en piercing i naveln.

 

31. Vad gör du just nu? Bloggar och funderar på att sova snart.

 

32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Saltade, smöriga är också goda ibland!

 

33. Hundar eller katter? Katt, men skulle jag i framtiden skaffa djur blir det hund då Johan är allergisk mot katt.

 

34. Favoritblommor? Jag älskar rosor, speciellt vita.

 

 
 
 

35. Har du blivit påkommen att göra något du inte får göra? Inte vad jag minns nu, men det har jag säkert gjort.

36. Har du en bästa kompis av motsatta könet? Ja, Johan <3

 

37. Har du älskat någon någon gång? Ja, jag älskar SÅ många individer i min omgivning! 

 

38. Vem vill du träffa just nu? Min mamma, som för tillfället är bortrest.

 

39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja :) Typ alla mina närmaste vänner är från högstadiet/gymnasiet.

 

40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej.

 

41. Gillar du att flyga flygplan? Ja, men är samtidigt rädd att planet ska krasha.. Och funderar ofta på hur det ens är möjligt.

 

42. Höger eller vänsterhänt? Högerhänt!

 

43. Hur många kuddar sover du med? Två! Men vi har fyra totalt :)

 

44. Saknar du någon? Ja! Min mamma just nu.






Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?