Vem är jag?

Tänkte köra en liten presentation av mig och så eftersom jag har både nya och gamla läsare på bloggen nu.
 
Erika heter jag är 19 år (snart 20, iiih!) och bor i södra dalarna tillsammans med min pojkvän Johan. Vi har klämt ihop oss i hans etta och trivs superbra för tillfället men jag drömmer om att bo i en större lägenhet i framtiden men vi vill spara och resa innan. Jag har drivit min blogg sen 2011 och bloggat av och till. 2012 var min största fotoperiod och jag drömde om att starta företag inom fotografi. Dock blev det inte så pga av att ingen förutom min mamma stöttade mig om det just då. Men bläddrar ni tillbaka i arkivet (som jag ofta gör) så finns det massor med kreativa bilder. Jag älskar fortfarande att fota men gör det nästan aldrig längre, inte som förut men jag älskar att fota min familj och skapa minnen på det viset med kameran. I slutet av 2012 och början av 2013 blev jag besatt av smink och kunde titta på videos hela nätterna om det. Till slut startade jag en youtube kanal och började göra egna videos, men runt hösten 2013 slutade jag och tog bort alla filmer. 2014 började jag igen och sen dess har jag inte slutat.
 
Min blogg är något jag precis har börjat med igen, och nu tycker jag att det är kul igen. Efter att jag slutade fota så kändes allt bara jobbigt och påtvingat så blev lite deprimerad av det och bara att se min kamera gav mig prestationsångest. Men nu är bloggen igång och jag hoppas att jag ska kunna nå ut till så många som möjligt! Bloggen kommer nu handla om min vardag, inredning, mode och lite sånt - en blandning helt enkelt. Hoppas ni gillar den och kommer tillbaka! :)





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?