Vem är jag?

Kan tycka att det har varit lite opersonliga inlägg så tänkte idag skriva lite om mig själv och vem jag är :)
 
Jag heter Erika och är 20 år gammal och bor tillsammans med min kära pojkvän Johan i en liten etta som vi trivs superbra i! Även om folk tror att det skulle vara trångt så har vi löst det bra med möbler som har förvaring och vi gillar att vara med varandra helt enkelt :) Denna bloggen startade jag för 4 år sedan (!!) men slutade blogga runt 2013 tror jag och sedan dess har det varit lite inlägg här och där. Men nu har jag äntligen hittat tillbaka och det känns superbra!
 
I januari 2016 kommer jag börja studera på högskolan och utbilda mig till förskollärare, något jag har funderat på sedan jag tog studenten 2014. Jag har innan jobbat på McDonalds som jag verkligen rekommenderar till unga därute, det är en extremt bra arbetserfarenhet. Annars håller jag även på med youtube, bara att söka på mitt namn så hittar ni mig där :) Har dock tankar på att sluta men man vet aldrig vad som händer :) Jag brinner för skönhet och har en kollektion med smink som jag älskar och köper nog allt för mycket som jag inte behöver så recensioner kommer längre fram på olika produkter. Hoppas ni fick veta lite mer om mig :) Kram!


Skogsraah ☾

Kul att läsa lite om dig :)



URL: http://skogsraah.se


Eleonora Adriana ♥

Fin du är :)



URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?