Clinique moisture surge intense

Måste tipsa om denna fantastiska dagkräm som jag har testat på nu ett tag! Köpte denna efter att ha haft en annan från TBS som jag verkligen gillade men med deras service så bytte jag märke. Det är en annan historia haha.. Men som sagt, denna krämen är verkligen bäst! Använder den både morgon och kväll, tycker den känns lätt och går in i huden fort utan att det känns kladdigt. Man behöver så otroligt lite av produkten men den räcker ändå till hela ansiktet. Clinique är för övrigt mitt favvo märke när det gäller hudvård, har nästan bara produkter därifrån, lite dyrt men mycket snäll mot huden och inga parfymer. Jag köpte denna på nordicfeel.se :)


PaulinaAspljung.se

Jag har faktiskt läst runt lite om hudkrämer osv. Gjorde ett inlägg om att råd & rön testat massa olika hudkrämer och kollat i labb på vilka som vart bäst. De kollade bland annat clinique och sa att de är lika bra som en burk nivea ungefär. Sen skrev dom att den bästa såldes på Lidl för 40 spänn, Cien heter den och är anti rynk :) gillar du clinique ska du absolut fortsätta köpa det, men jag hade iaf tänkt testa deras när mina tar slut :D

Svar: Jo det kan jag absolut tänka mig att det är :) Men sen funkar det såklart olika beroende på vilken hy man har :) Jag har provat krämen du pratar om, plus olika från nivea, loreal etc men dom känns tunna och rinniga och inte alls återfuktande :) Skulle gärna läsa en recension om vad du tycker :D
Erika Sundelin



URL:





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?