Hejdå blogg.se

Nu lämnar jag blogg.se efter att ha bloggat här på olika bloggar sen 2008. Trodde faktiskt aldrig att den här dagen skulle komma men tydligen så förändras saker och ting :) Jag har inte varit nöjd med blogg.se på väldigt länge och har haft kontakt med dom många gånger angående flera problem. Jag gillar inte heller sättet att de har olika favoritbloggare som ofta syns på startsidan osv. Jag har kollat runt på olika bloggplattformar länge och har nu bestämt mig för att flytta hela bloggen till forme.se som jag tycker är väldigt bra. Jag tror också att min blogginspiration kommer tillbaka om jag provar något nytt så jag hoppas att ni börjar följa min nya blogg :) Jag har kontaktat bloglovin så dom kommer peka om min bloglovin till den nya bloggen :) 
 
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG! 





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?