Årsresumé från bloggen - långt inlägg

Januari:
Åkte snowboard för första gången och ville verkligen köpa egen bräda, fikade också en del under denna månad. Hände faktiskt inte så mycket i januari som jag har bild på. 
 
Februari:
Hände egentligen inte så mycket.. Bakade, visade mina fototidningar, rensade garderoben och flög ner till Malmö för att gå på ett dop och spendera för mycket pengar på shopping.
 
Mars:
Fotade i studio för första gången, hade väldigt roligt! Firade även min födelsedag, massa god mat och fina presenter, hände egentligen inte så mycket den här månaden. Det var en lugn månad :) 
 
April:
Började använda min objektivmugg flitigt, köpte nya converse som nu börjar gå sönder, fotade självporträtt och fick hem min nya kamera (dom bytte min 550D mot en 600D pga fel). Lycklig! 
 
Maj:
Läste flera böcker, fotade natur, fotade mitt första bröllop och skrev ut en jättefin bild på cherry blossom. 
 
Juni:
Firade midsommar, gjorde flera fototips, fotade fina blommor och köpte en ny väska. 
 
Juli:
Fotade självporträtt igen, köpte ny skinnjacka, åkte till Tallin och kom hem med lite smink och fick världens bästa skiva. Fick också jobb denna månaden! 
 
Augusti:
Köpte min iPhone för sommarjobbspengarna, fixade till i rummet efter ett besök på IKEA, köpte snygga nitshorts och även lite skal till mobilen. Hände nog inte så mycket. 
 
September:
Fotade porträtt på Sara, spelade för mycket sims, åkte till Stockholm på fototräff (älskar bilden på Michaela haha!) och köpte ny dator. Seriöst, datorn var mitt bästa köp på länge då min andra gav upp helt. 
 
Oktober:
Fotade barnporträtt, självporträtt, var sjuk och spenderade lite pengar på nya jeans och lite annat kul. La även ut en förhandstitt på min hemsida. 
 
November:
Okej, orkade inte leta efter så mycket bilder nu.. Hehe. Men köpte en ögonskuggspalette som för övrigt suger men den funkar för tillfället. Fotade även lite fler barnporträtt. 
 
December:
Fick världens bästa julklapp, fotade outfitsbilder i kylan, lanserade min hemsida och fotade nya designbilder.
 
Ett litet urval av bilder från året som gått, alla finns på bloggen. Tog inte med allt då det skulle bli ett alldeles för långt inlägg och letande. Det jag ska bli bättre på 2013 är att spara alla bilder och lägga de i mappar, även fota mer och utvecklas. Planerar även att utöka min kamerautrustning. Gott nytt år på er alla! 
 


Olivia

Jättefina bilder, och bra inlägg! ;)



URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/


Δ sara

grymt snygga bilder!

Svar: Tack! :)
Erika Sundelin



URL: http://sarairene.blogg.se


Emmaholm.se

Härliga bilder! Får man fråga vart objektiv muggen kommer ifrån? :)



URL: http://www.emmaholm.se


Frida

Ser ut som ett bra år! Men jag undrar vad det var för dator du köpte,jag håller också på att leta efter en ny oh behöver lite tips på olika bra datorer :) kram



URL: http://fridiania.blogg.se


Elin

Fin årsresume, hur är läget? (:
Jag har också en 600d, dom är sjukt bra!
kram! (:



URL: http://elinkaroliina.blogg.se





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?