Svaren

Varför började du blogga och hur länge har du gjort det?
Mina vänner gjorde det så då började jag också, har bloggat sen 2008 :) 
 
Vad är ditt favoritämne i skolan? 
Tror det är foto och mediaproduktion just nu :) 
 
Vad önskar du dig i julklapp? 
En ny plattång, parfym, pengar och urbanears plattan :) 
 
Vilken app använder du mest? 
Instagram tror jag :) 
 
Om du skulle beskriva din blogg med en doft, vad skulle den lukta då? 
Jag vet inte.. Som Justin Biebers parfym someday kanske? Luktar jättegott!
 
Har du någon pojkvän? 
Nej de har jag inte :) 
 
Favoritmat?
Tacos! 
 
Favoritaffär? 
Gina Tricot om jag måste välja en, gillar många :) 
 
Vad tycker du om one direction? 
Vet inte, har inte lyssnat så mycket på dom.
 
Favoritplagg? 
Min vita t-shirt jag köpte på H&M för ett tag sen, har även en i svart nu :) Superskön!
 
Favoritappar till iPhone? 
Instagram, twitter och blogg.se appen tror jag.. Finns jättemånga jag gillar :) 
 
Hur sminkar du dig varje dag?
Vanligtvis bara puder och mascara, kan göra en video :) 
 
Kan du rekommendera en bra nybörjarkamera? 
Canon eos 1100D och Canon eos 600D. 
 
Bästa fototips?
Hmm.. Ta många bilder! Och fota i naturligt ljus :) 
 
I vilket program redigerar du dina bilder? 
Photoshop CS6. 
 
Vilket är ditt nästa köp till din kamerautrustning?
En extern blixt och ett nytt objektiv :) 
 
 
Chips eller godis? 
Svårt.. Chips tror jag :) 
 
Favoritbok och film? 
Har ingen favoritbok, men min favoritfilm just nu är breaking dawn part 2. 
 
Senaste personen du såg? 
Min mamma :) 
 
Kort eller långt hår? 
Lååååångt!
 
Blont eller brunt hår? 
Brunt, fast är naturligt blond och skulle vilja färga tillbaka.. 
 
Konstigaste du har gjort? 
Haha gör konstiga saker hela tiden :) 
 
Har du fobi för något eller tvångssyndrom? 
Hatar verkligen ormar, usch.. Tvångssyndrom vet jag inte riktigt. 
 
Så! Hoppas jag har fått med varje fråga nu, jättekul att de blev så många :)
 
 
 
 
 


emma ~ sjufoto! ★

fin blogg!



URL: http://sjufoto.blogg.se





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?