Detta ska jag roa mig med i någon timme..

Ska fota lite "studiobilder" i någon timme nu för att de är så bra befintligt ljus i mitt vardagsrum. Eftersom jag inte har en riktig studio är min bakgrund min stora reflexskärm, man får ta det man har helt enkelt :)
Bilderna kommer vara till ett projekt, men kommer även ta några bilder som jag kan använda till bloggen. Angående projektet så kommer ni få veta inom en kort tid, mina närmaste vänner vet redan. Längtar till sommaren! :)

Update: Såklart att kameran ska krångla igen, skickade in den till Scandinavian Photo och dom hade tydligen gjort en hel del. Men såklart inte åtgärdat problemet. Bra att jag fick tre månaders till garanti för den ska då skickas in igen och då vill jag helst ha den lagad på riktigt. Åh så irriterad jag är just nu...


A common blogg -

hejsan fin blogg!

allt bra? :)



URL: http://setfire.blogg.se/





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?