Höstlov!


Behind the scenes bild från fotograferingen med Martina.
Som rubriken lyder, nu har jag höstlov! Fick det igår och idag var det en studiedag för oss som går gymnasiet, väldigt skönt! Så idag tog jag mig en en skön sovmorgon och sitter fortfarande i pyjamas, är ju inte något roligt fotoväder heller. En liten update om bloggen också, en ny design är på gång igen, saknar min lilla personliga blogg jag hade för flera månader sen så ska återskapa den lite. Får börja från grunden eftersom jag glömde spara den designen. Sen har jag börjat med ett långt inlägg om hur jag fotar, vilka inställningar osv och hur jag redigerar efteråt, hoppas det funkar för er :)
Har ni fått höstlov än förresten? Kram på er♥





Ditt namn
 

Din mail


Din blogg eller hemsida


Skriv din kommentar här


Spara?